Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Diners planira akvizicije kao odgovor na okrupnjavanje PBZ Carda

Autor: Teuta Franjković
20. siječanj 2006. u 06:00
Podijeli članak —

Diners Club Adriatic i prošlu je godinu zaključio uspješno. Zauzima 30 posto tržišnog udjela, izdao je 415.000 kartica (povećanje za oko 10 posto) te 71.000 prodajnih mjesta govore u prilog tom vrhunskom portfelju. Prošla godina u Dinersu je s obzirom na pretprošlu obilježena i značajnim rastom prometa od čak 15 posto, odnosno 8,6 milijardi kuna. Operativna bruto dobit povećana je za čak 60 posto i iznosila je više od 75 milijuna kuna, brojka koja je ujedno i posljedica smanjenja troškova poslovanja te znatnog povećanja prihoda iz operativne faze. Sukladno najavama akvizicija PBZ American Express s kartičarskim poslovanjem Maestro i Visa kreditnim karticama u Hrvatskoj bi se mogla stvoriti kritična masa kartičarske industrije. Međutim, predsjednik NO Dinersa Željko Kraljević pomalo je skeptičan. “I mene zanima kako će zajedno djelovati tri snažna brenda. Sami spremamo revolucionarni skok prema nekim većim širenjima, ali o tome kada dođe vrijeme”, izjavio je Kraljević. Pretpostavke su da bi novoosnovani tročlani kartičarski gigant PBZ Card mogao pokoriti kartičarsko poslovanje u cijeloj regiji i izgubiti na važnosti pojedinih brendova koji su se dosad razvijali. U Dinersu vjeruju kako će njihovo poslovanje rasti, a moguć je porast broja klijenata koji će ih prepoznati kao brend. Jedan od mogućih dokaza za takve hrabre tvrdnje upravo je i nedavno prihvaćanje u hrvatskoj izumljene Dinersove Dual Chip Card i u zemljama EU. Riječ je o prvoj kartici na svijetu s čak dva implementirana smart čipa – kontaktnim i beskontaktnim. Predstavljena je i Vision Card, jedina kreditna i revolving kartica u jednom namijenjena mladima na početku svoga radnog vijeka.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Diners Club Adriatic i prošlu je godinu zaključio uspješno. Zauzima 30 posto tržišnog udjela, izdao je 415.000 kartica (povećanje za oko 10 posto) te 71.000 prodajnih mjesta govore u prilog tom vrhunskom portfelju. Prošla godina u Dinersu je s obzirom na pretprošlu obilježena i značajnim rastom prometa od čak 15 posto, odnosno 8,6 milijardi kuna. Operativna bruto dobit povećana je za čak 60 posto i iznosila je više od 75 milijuna kuna, brojka koja je ujedno i posljedica smanjenja troškova poslovanja te znatnog povećanja prihoda iz operativne faze. Sukladno najavama akvizicija PBZ American Express s kartičarskim poslovanjem Maestro i Visa kreditnim karticama u Hrvatskoj bi se mogla stvoriti kritična masa kartičarske industrije. Međutim, predsjednik NO Dinersa Željko Kraljević pomalo je skeptičan. “I mene zanima kako će zajedno djelovati tri snažna brenda. Sami spremamo revolucionarni skok prema nekim većim širenjima, ali o tome kada dođe vrijeme”, izjavio je Kraljević. Pretpostavke su da bi novoosnovani tročlani kartičarski gigant PBZ Card mogao pokoriti kartičarsko poslovanje u cijeloj regiji i izgubiti na važnosti pojedinih brendova koji su se dosad razvijali. U Dinersu vjeruju kako će njihovo poslovanje rasti, a moguć je porast broja klijenata koji će ih prepoznati kao brend. Jedan od mogućih dokaza za takve hrabre tvrdnje upravo je i nedavno prihvaćanje u hrvatskoj izumljene Dinersove Dual Chip Card i u zemljama EU. Riječ je o prvoj kartici na svijetu s čak dva implementirana smart čipa – kontaktnim i beskontaktnim. Predstavljena je i Vision Card, jedina kreditna i revolving kartica u jednom namijenjena mladima na početku svoga radnog vijeka.

Autor: Teuta Franjković
20. siječanj 2006. u 06:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close