ZET će sljedećih 15 godina upravljati žičarom, a financirat će i njenu gradnju – odlučili su jučer zastupnici u Gradskoj skupštini, u kojoj je oporba imala otprilike milijun pitanja o tome na koji će način najveći gradski gubitaš uspjeti namaknuti stotine milijuna kuna za realizaciju projekta. Što uopće za ZET znači taj izdatak, zanimalo je HNS-ovca Tomislava Stojaka jer tvrtka je to čiji se minusi svake godine moraju pokrivati iz gradske blagajne.
– Kako će projekt vrijedan 500 milijuna kuna financirati firma koja u 18 godina nije izgradila ni metar tramvajske pruge? Što znači to za tamošnje radnike? Iz gradske uprave kažu da će ZET uzeti kredit od 350 milijuna kuna od komercijalnih banaka, a taj će iznos biti „premošćivanje“ dok ne dođe novac iz EU. Kako to može biti, pa ne financiraju se projekti iz Europe baš tako lako – kazao je Stojak. Renata Peteka iz Naprijed Hrvatska zanimalo je koji je uopće plan održavanja žičare, dok je Anka Mrak Taritaš iz GLAS-a istaknula da je, prema Zakonu o žičarama, upravitelj netko tko upravlja nečim što već postoji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu