Udruženje proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore već treću godinu zaredom provodi kampanju 'Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne' u partnerstvu s Ministarstvom zdravstva Republike Hrvatske, Udruženjem trgovaca HGK i u suradnji s vodećim trgovačkim lancima, ove godine s Konzumom i Sparom Hrvatska. Njihov je cilj podići svijest o provedbi zakona kojima je zabranjeno posluživanje i prodaja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina.
Vitalni čimbenik gospodarstva
"Kampanju smo pokrenuli svjesni činjenice da je mladima u Hrvatskoj alkohol dostupan, što potvrđuju i rezultati najvećeg europskog istraživanja o pušenju, pijenju alkohola i uzimanju droga među mladima, ESPAD. Prema posljednjem ESPAD-u, 87 posto maloljetnika izjavilo je da lako kupe alkohol iako je u Hrvatskoj zakonom zabranjena prodaja i posluživanje alkohola maloljetnicima. Rezultati ESPAD-a su svakako bili poticaj da kampanju usmjerimo u smjeru podizanja svijesti o nužnosti poštivanja dobne granice za konzumaciju alkohola. No, pivarska industrija već godinama provodi brojne kampanje društveno odgovornog tipa s posebnim naglaskom na kampanje kojima je cilj sprječavanje bilo kakve zlouporabe alkohola. Provodimo ih zato što je to središnji izazov naše održivosti i reputacije cijeloga pivarskog sektora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu