Nike je poznat po tome da dosta ulaže u svoje marketinške kampanje i njihovi reklamni spotovi uglavnom imaju snažne motivacijske poruke. No, prema pisanju svjetskih medija, ovo je možda jedan od njihovih najboljih uradaka u posljednjem razdoblju. Svakako spot valja pogledati zbog njegove snažne poruke.
Priča oko kampanje i reakcije na nju krenule su još objavom prve fotografije kampanje. Nike je za zaštitno lice izabrao bivšeg igrača San Francisco 49-ersa Colina Kaepernicka, prvog igrača NFL-a koji je 2016. kleknuo za vrijeme sviranja nacionalne himne prosvjedujući protiv rasizma. On je postavio je svoju crnobijelu fotografiju na društvenim mrežama u ponedjeljak prikazujući logo Nikea i geslo "Just do it" uz tekst: "Vjerujte u nešto. Čak i ako to znači žrtvovanje svega". Igrač se našao na udaru desničara i samog američkog predsjednika Donalda Trumpa. Premda su se s njim solidarizirali brojni sportaši pritisci na njega bili su veliki. Trenutno ne igra ni za jednu momčad NFL-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nikada više Nike. Kulturni ratovi ne bi smjeli biti dio poslovnog svijeta. To neće dobro završiti.
Uključite se u raspravu