Poduzetnicima koji se bave komercijalnim prijevozom robe najavljene bi porezne promjene od 2019. trebale donijeti rasterećenje poslovanja za ukupno oko 240 milijuna kuna.
Na toliko u Vladi procjenjuju fiskalni efekt uvođenja instituta povrata dijela trošarine na energente koji se koriste kao pogonsko gorivo u cestovnom kargo prijevozu. Uz niže troškove prijevoza robe povećala bi se konkurentnost domaćih kargo prijevoznika, tj. izjednačilo njihovo poslovanje s konkurencijom u drugim državama EU. Za razliku od npr. Slovenije, Italije ili Mađarske, u Hrvatskoj se ne primjenjuje institut povrata trošarine na gorivo u kamionskom prijevozu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu