Stariji radnici nisu uteg, već vrijednost za kompaniju – glavna je misao kampanje koje je počeo provoditi Mercedes, a sličan stav imaju i u njegovu glavnom konkurentu, bavarskom BMW-u.
Predrasude da su stariji radnici prespori, neprilagodljivi, zaboravljivi i često na bolovanju u Mercedesu pokušavaju razbiti čak i izložbom koju je do sada posjetilo 80.000 ljudi, piše Reuters. Posjetitelji prilikom ulaska na izložbu mogu izabrati hoće li ući kroz vrata za "mlade" ili "stare". Odabirom vrata ponuđeni su testovi pamćenja, ravnoteže, sposobnosti timskog rada i fizičkih sposobnosti. Idejni začetnik izložbe Mercedesov je direktor proizvodnje Markus Schäfer.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu