Hrvatska proizvodnja namještaja, uglavnom izvoznog karaktera, još uvijek ne iskorištava u potpunosti potencijal zajedničkog europskog tržišta.
Od ukupnog izvoza hrvatske drvne industrije koji se kreće oko osam milijardi kuna na namještaj odlazi svega 8 posto, u razgovoru za Poslovni dnevnik istaknuo je vlasnik Prima grupe Renato Radić. "Ključan je sustavni razvoj vlastitih proizvoda više dodane vrijednosti, unapređenja u organizacijama poslovanja tih poduzetnika, ulaganje u odgovarajuću tehnologiju, kao i praćenje svjetskih trendova sirovina i repromaterijala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu