Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Port of Adria treba kredit od 20 mil. €

Autor: Poslovni dnevnik
18. veljača 2018. u 21:59
Podijeli članak —
Turski Global Port Holding privatizirao je 2003. tvrtku koja je bila dio Luke Bar

Turcima i dalje loše ide u Baru.

Uprava crnogorske kompanije Port of Adria iz Bara, koju predvode menadžeri vlasnika iz turske kompanije Global Ports, predložili su dioničarima da na izvanrednoj skupštini, zakazanoj za 23. veljače, usvoje odluku o odobrenju zaduženja kod Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u iznosu od 20 milijuna eura, na razdoblje od najmanje sedam godina.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prijedlog se nalazi u materijalima za predstojeću skupštinu koje su Vijestima dostavili nezadovoljni manjinski dioničari barske kompanije. Od dioničara se traži suglasnost da se ovlasti zamjenik predsjednika uprave kompanije Mehmet Kutman da potpiše ugovor o krediti s EBRD-om. Na predstojećoj skupštini traži se suglasnost dioničara i za Odluku o zalaganju pokretne imovine kompanije.

Uprava crnogorske kompanije Port of Adria iz Bara, koju predvode menadžeri vlasnika iz turske kompanije Global Ports, predložili su dioničarima da na izvanrednoj skupštini, zakazanoj za 23. veljače, usvoje odluku o odobrenju zaduženja kod Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u iznosu od 20 milijuna eura, na razdoblje od najmanje sedam godina.

Prijedlog se nalazi u materijalima za predstojeću skupštinu koje su Vijestima dostavili nezadovoljni manjinski dioničari barske kompanije. Od dioničara se traži suglasnost da se ovlasti zamjenik predsjednika uprave kompanije Mehmet Kutman da potpiše ugovor o krediti s EBRD-om. Na predstojećoj skupštini traži se suglasnost dioničara i za Odluku o zalaganju pokretne imovine kompanije.

Riječ je o 15-tak stavki različite pokretne imovine s pratećom opremom, među kojima su kontejnerski kran, model Liebherr P 137-WS Super, tegljači, prikolice i drugo. Iz kabineta izvršnog direktora Sedata Kare tvrde da "kao sredstvo zaloga nije predviđena imovina Port of Adria iz razdoblja prije privatizacije". Tuska kompanija Global Port Holding krajem 2013. godine privatizirala je bivše Kontejnerske terminale i generalne terete, tvrtku koja je nekad pripadala jedinstvenoj Luci Bar, i od tada bilježi stalne gubitke. 

Prema informacijama Vijesti, mnogi nezadovoljni dioničari planiraju na predstojećoj skupštini glasati protiv predloženog zaduživanja i zatražit će od menadžmenta kompanije da im u skladu sa Zakonom o privrednim društvima otkupi vlasnički udjel u roku od 30 dana od podnošenja zahtjeva. 

Autor: Poslovni dnevnik
18. veljača 2018. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close