Tvrtka Metro međunarodna je predvodnica u veleprodaji. U Hrvatskoj je počela poslovati potkraj 2001., a danas ima devet veleprodajnih centara diljem zemlje. U projektu 'Iskustvo zlata vrijedi' sudjeluje već nekoliko godina jer želi dodatno doprinijeti uključivanju mladih osoba s invaliditetom, koji teže pronalaze prvu radnu praksu ili posao, u poslovnu zajednicu.
Razvijati kulturu tolerancije
U Metrou vjeruju kako je jednak pristup zaposlenju i napredovanju nešto na čemu kao društvo moramo kontinuirano raditi i smatraju da ovaj projekt itekako doprinosi tom cilju. "Razvijanjem kulture tolerancije, razumijevanja i prihvaćanja raznolikosti Metro potiče zaposlenike da razmisle o tome što naše kolege i suradnike čini posebnima i da uvide kako su posebnosti ono što obogaćuje svakodnevni život i doprinosi poslovnom uspjehu. Studenti koji su se, zahvaljujući projektu, tijekom godina pridružili našim timovima, doprinijeli su svježim idejama, drukčijim perspektivama i potaknuli jednu novu dimenziju razumijevanja i poštovanja među kolegama. Suradnja tržišta rada i akademske zajednice polazišna je točka za uključivanje mladih u poslovnu zajednicu i to ne treba posebno naglašavati. Boljom sinergijom obrazovni bi sektor lakše odgovarao na potrebe gospodarstva, točnije nudio kadrove koji su na tržištu traženi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu