Darko Bakarić, Digital Media Director agencije Media polis, za Poslovni je dnevnik sažeo najvažnije trendove koji su ove godine dominirali sektorom medija i marketinga te najavio što se može očekivati u 2018. Prema njegovim riječima, godina pred nama donosi značajne promjene koje će se posebno odraziti na tržište online oglašavanja. Sredinom veljače se, za početak, očekuje Googleovo aktiviranje blokade određenih oglasa u Chromeu, a Bakarić navodi da se ujedno radi i o potezu s najvećim utjecajem na domaće online tržište.
Bolji oglasi
"Riječ je zapravo o blokiranju onih sadržaja koji su po mišljenju koalicije za bolje oglase loši za konzumente. Prema smjernicama, riječ je o oglasima koji prekrivaju sadržaj, video oglasima s audio komponentom koja se automatski pokreće te oglasima koji prekrivaju veći dio sadržaja. Navedeno će podosta utjecati na domaće tržište zakupa display oglasa jer sada u 'crveno' odlaze često korišteni formati koji klijentima donose rezultat", pojasnio je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu