Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Proboj hrvatskih vina na rusko tržište

Autor: Marta Duić
27. studeni 2017. u 14:31
Podijeli članak —
Hrvatska se ističe kvalitetom, istaknuto je na Vinocomu u Zagrebu/Robert Anić/PIXSELL

Kvalitetna su i – odlična.

U hotelu Esplande u petak je otvoren 12 .internacionalni sajam vina i kulinarstva Vinocom. Na otvorenju je veleposlanik Rusije, zemlje partnera sajma, naglasio kako kroz suradnju s Vladom rade na tome da naša vina dođu na rusko tržište.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Istaknuo je kako oni uvoze vina iz cijele EU te kako su spremni za odlična vina, a naša spadaju u tu kategoriju. 

U hotelu Esplande u petak je otvoren 12 .internacionalni sajam vina i kulinarstva Vinocom. Na otvorenju je veleposlanik Rusije, zemlje partnera sajma, naglasio kako kroz suradnju s Vladom rade na tome da naša vina dođu na rusko tržište.

Istaknuo je kako oni uvoze vina iz cijele EU te kako su spremni za odlična vina, a naša spadaju u tu kategoriju. 

"Stalno niču nove vinarije i kvalitetna vina, i iako nemamo količine kao druge EU zemlje ističemo se kvalitetom. Intenzivno radimo na tome da se naša vina predstave na vanjskim tržištima jer je to ključ uspjeha", istaknuo je ministar Tomislav Tolušić. Među tristotinjak izlagača iz regije, Europe i Hrvatske je i buzetska destilerija Aura koja proizvodi 22 vrste rakija od samoniklog bilja i divljeg voća s Ćićarije, a odnedavno i gin za koji u procesu filtracije koriste aktivni ugljen.

Kako kaže Mišel Sirotić,  izvoze u Austriju i Švicarsku, imaju pet trgovina te surađuju i s trgovinama delicijama, vinotekama i zračnim lukama. Najnagrađivanija makedonska Vinarija Kamnik  uspješan je izvoznik, od SAD-a, Japana, Kine, do Australije i zemalja EU. "Na 16 hektara proizvedemo od 150-160.000 litara premium vina koja su rasprodana unaprijed stoga nam je idući cilj raditi na respektabilnosti brenda", poručuje Natalija Kuzmanovska, marketing menadžerica Vinarije Kamnik. 

Autor: Marta Duić
27. studeni 2017. u 14:31
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close