Hrvatska narodna banka (HNB) je u srpnju ove godine izvijestila da su prihodi od turizma u prva tri mjeseca 2017.godine iznosili 395,9 milijuna eura, što je ujedno bio i dobar argument u korist očekivanja da bi ovogodišnji ukupni turistički rezultati mogli premašiti i prošlogodišnji rekord od 10 milijardi eura. Stoga ne iznenađuje ni da je ponuda poslova u turizmu sve veća i bolja, kao i da zahvaljujući tome sve više ljudi u ovom sektoru vidi razvojnu priliku za vlastite ideje.
Jedan od takvih primjera je Town Sight ili hrvatska ‘pustolovna’ platforma za spajanje domaćih i stranih turista sa sadržajem koji se kod nas nudi. Na njoj se mogu pronaći brojni prijedlozi kako kvalitetno provesti vrijeme boravka u Hrvatskoj, kao i mogućnosti za otkrivanje i rezerviranje jedinstvenog turističkog doživljaja u svakom djeliću zemlje. Stranica je službeno u rad puštena krajem svibnja 2016., a pokrenula ju je mlada poduzetnica Ivana Žigić. U razgovoru s njom jedna od prvih, a očito i najvažnijih informacija, bila je činjenica da je iza nje 13 godina rada u turizmu. Navedeno iskustvo ne samo da ju je ohrabrilo na pokretanje vlastitog posla već je, kada govorimo o prilikama za razvoj različitih vještina, od komunikacijskih pa do strpljenja, a posebice radnih navika, predstavljalo idealnu odskočnu dasku.