Ciljevi restrukturiranja državnih željezničkih poduzeća, provedenog od 2012. do 2016. nisu ostvareni, te je likvidnost tvrtki HŽ Cargo, HŽ Infrastruktura i HŽ Putnički prijevoz slabija nego prije restrukturiranja.
Dugove tih tvrtki podmiruje država, a individualne odgovornosti za poslovanje gotovo da i nema, napominju stručnjaci Instituta za javne financije (IJF) Anto Bajo i Marko Primorac. Autori u publikaciji Restrukturiranje željezničkih poduzeća u vlasništvu RH upozoravaju da željeznička poduzeća zadnjih deset godina uglavnom završavaju s gubitkom, nekad i većim od milijarde kuna. Vladi RH stoga preporučuju smanjenje državnih subvencija za željeznicu, poboljšanje upravljanja imovinom, povećanje udjela EU fondova u financiranju infrastrukture te preusmjeravanje novca iz zajmova s cestogradnje u željezničku infrastrukturu, a posebno u strateške pravce.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nekompetentne, a podobne uprave, su samo dio problema! Najveći problem su mafijaški sindikati koji su dokazano spremni i na fizičke likvidacije protivnika ugodnog života na državnoj sisi! Pa da vidim profesionalnog menadžera koji će se uhvatiti zadatka restrukturiranja…
HŽ hitno mora prijeći na prijevoz autobusima, inače će sve propasti
Nije. Još je prerano.
Ima još toga za opustošiti.
Nije li vrijeme da netko počne odgovarat za to??
Dok su vani vlakovi sve brži kod nas obrnuto, a toliki novci uloženi.
Put vlakom Sl.Brod – Zagreb je prije 10 godina trajao skoro sat manje, pa tko bi lud išao vlakom,
uz brži i jeftiniji autobus, blablacar i sl.
Ta firma je totalno nekonkurentna, sramota i primjer očajnog poslovanja.
A pošto očito nitko nije sposoban za restrukturiranje bolje prodati nekom tko bi od toga napravio nešto.
Prvo krenuti sa racionalizacijom i otpuštanjem svih šefova, zamjenika šefova i zamjenika zamjenika šefova.
Prodane su zlatne koke od firmi za kratkoročnu dobit, a ova crna ovca i dugoročni gubitaš se čuva valjda kao zadnje utočište posrnulih uhljeba..
Uključite se u raspravu