Zbog neizvjesnosti oko Konzuma brojne tvrtke traže put do polica drugih trgovačkih lanaca. Puno manjih dobavljača smanjilo je isporuke Konzumu jer zbog nenaplaćenih dugovanja nemaju dovoljno novca da plate kooperante i isporuče veće količine, a kako je keš sve više na cijeni, cvjeta i crno tržište, posebice “zelenjave”, piše Večernji list.
S druge strane, malo je vjerojatno da bi restrukturiranjem, ako do njega dođe, opstale sve trgovine Konzuma, koje su od 75% prodaje domaćih proizvođača na hrvatskom tržištu “gutale” najmanje 30% robe pa nije čudno što je ovih dana i Kraš ulistan na police Lidla. Napolitanke, petit beurre, čokolade Dorina, Životinjsko carstvo…, čak 17 različitih artikala reklamira se kao novo u ponudi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.de gustibus non disputandum est
ajde ajde dobili ste priliku za tih 5-6 "krava muzara" …. no zašto kupovati skupe Kraš proizvode u Lidlu pored jeftinijih i podjednako dobrih LIDL proizvoda?
Molim te nemoj uspoređivati lidlov škart sa Krašem, ili si samo dežurni trol.
[/quote]
Kraš je dobro platio Lidlu za uvrštavanje svojih proizvoda na police, tako
da ne stoji baš priča da je LIdl lud za Krašom.
Sve je to posao.
Ali ajde, neka se ljudi vesele .-)
ajde ajde dobili ste priliku za tih 5-6 "krava muzara" …. no zašto kupovati skupe Kraš proizvode u Lidlu pored jeftinijih i podjednako dobrih LIDL proizvoda?
Molim te nemoj uspoređivati lidlov škart sa Krašem, ili si samo dežurni trol.
Uključite se u raspravu