Nizozemska pivovara Heineken lansirala je na tržište bezalkoholnu verziju svog istoimenog piva s namjerom da postane lider u dijelu tržišta koje raste brže od prosjeka.
"Heineken 0,0" predstavljen je u Barceloni, a prodavat će se na 14 tržišta koja, uz Europu, uključuju i Rusiju te Izrael. To je svojevrsni zaokret od postojeće strategije konkurenata koji bezalkoholna piva prodaju na pojedinačnim tržištima. Heineken vjeruje da je budućnost te branše upravo u pivu bez maligana. Kako pokazuju podaci Canadeana, dok je cijelo tržište piva između 2010. i 2015. palo, u Europi je potražnja za bezalkoholnim pivom rasla pet posto godišnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu