To da će Hrvatski telekom izaći na regionalno tržište bilo je očekivano. To da će to biti skupo vis-a-vis dosadašnje strategije Deutsche telekoma i to je bilo očekivano.
Međutim, to da će se HT odlučiti da iz isključivo uslužne (komunalne/utility) pretvori barem dijelom u proizvodnu kompaniju, to je uistinu veliko iznenađenje. Na tržištu se dosta priča kako izbora zapravo nije i bilo. Ako danas želite primijeniti omnichannel način rada morate billing, CRM i operacije kvalitetno uvezati. Sedamdeset IT sustava i more različitih aplikacija, koliko ih HT koristi danas, dugoročno nisu dobro rješenje. S njima ne možete biti dovoljno inovativni, a još manje agilni. Međutim, način na koji kompanija planira to provesti i u što će se po putu pretvoriti ukazuje da će interno provesti pravu malu revoluciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu