Iako Hrvatska ima relativno visok udjel hotelskih brendova u čitavom hotelskom smještaju, međunarodni hotelski lanci sporo prodiru na tržište, a po ukupnom broju hotela Hrvatska je s ukupno 684 hotela u usporedbi s ostalim europskim zemljama i dalje na začelju kolone, ostavljajući iza sebe samo Albaniju i Cipar.
Osim što nas "šiju" po broju hotelskih kapaciteta, hrvatski konkurenti na Mediteranu na tržištu imaju znatno više međunarodnih hotelskih imena, što im omogućuje da stvaraju znatno veću vrijednost u duljoj turističkoj sezoni, pokazala je analiza konzultantske kuće Horwath HTL "Hotel Chains Report". Radi se o prvoj analizi na razini 14 zemalja Europe u kojima Horwath ima urede, koja daje pregled hotelskog tržišta s obzirom na brendove i hotelske lance, s usporedbom domaćih i globalnih brendova. Plan je izrada izvješća o hotelskim brendovima za svaku sljedeću godinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu