Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ultra Europe na sudu sa matičnom Ultrom

Autor: Poslovni.hr
05. svibanj 2017. u 14:44
Podijeli članak —
Foto: Borna Filić / Pixsell

AMM navodi da ih je Ultra uvjerila kako posjeduje oznaku “Ultra Europe” te da su se temeljem petogodišnjeg ugovora o licenci obvezali plaćati promocijsku naknadu za korištenje njihovih vlasničkih oznaka u Europi.

Adria MM Productions, hrvatski promotor Ultra Europe festivala, na sudu je s tvrdnjom da ih je firma Worldwide Entertainment Group Inc., koja se u tužbi navodi i kao “Ultra”, isključila iz ugovora o licenci, a nakon što se cijelim trajanjem ugovora navodno lažno predstavljala kao vlasnik “Ultra Europe” oznake.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

AMM, koji je bio ekskluzivni promotor Ultra Europe festivala i drugih eventova vezanih uz brend “Ultra” kao što su Ultra Beach i Destination Ultra, navodi da je već prve godine Ultra Europe festival u Splitu privukao 100,000 partijanera te da je publika proporcionalno rasla narednih godina.

Adria MM Productions, hrvatski promotor Ultra Europe festivala, na sudu je s tvrdnjom da ih je firma Worldwide Entertainment Group Inc., koja se u tužbi navodi i kao “Ultra”, isključila iz ugovora o licenci, a nakon što se cijelim trajanjem ugovora navodno lažno predstavljala kao vlasnik “Ultra Europe” oznake.

AMM, koji je bio ekskluzivni promotor Ultra Europe festivala i drugih eventova vezanih uz brend “Ultra” kao što su Ultra Beach i Destination Ultra, navodi da je već prve godine Ultra Europe festival u Splitu privukao 100,000 partijanera te da je publika proporcionalno rasla narednih godina.

AMM navodi da ih je Ultra uvjerila kako posjeduje oznaku “Ultra Europe” te da su se temeljem petogodišnjeg ugovora o licenci obvezali plaćati promocijsku naknadu za korištenje njihovih vlasničkih oznaka u Europi.

U daljnjem tekstu tužbe hrvatska firma AMM navodi da je usprkos uspjehu prvog izdanja festivala 2013. godine bila u financijskom gubitku zbog potraživanja od strane Ultre, a koja su uključivala i plaćanje predujma, piše Klubikon.

Autor: Poslovni.hr
05. svibanj 2017. u 14:44
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close