Povodom konferencije Digital Takeover koju organizira 24sata, Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u Dialog komunikacijama u razgovoru za Poslovni dnevnik, govori o influencerima i blogerima te kako oni mogu utjecati na brend. Osvrnula se i na branše u kojima to najbolje uspijeva i pojasnila kakvi nas trendovi po tom pitanju u očekuju u godini koja je pred nama. Komentirala je i važnost ulaganja u digital i ulažu li domaće tvrtke dovoljno.
Kako se brend može povezati s influencerima? Koliko je to važno brendovima, može li pomoći transformaciji brenda?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Influenceri??? To su oni koji nose virus gripe, ili….? Eh, komunikologa, opinionmakera, morona!
Uključite se u raspravu