Početkom svibnja 2015. Europska Komisija (EK) je donijela Strategiju jedinstvenog digitalnog tržišta (DSM) s ciljem poticanja rasta i razvoja tržišta EU. Strategija predviđa niz mjera poput Prijedloga Uredbe o prekograničnoj dostavi paketa, objavljenog krajem svibnja 2016. i Prijedloga uredbe o geografskom blokiranju i drugim oblicima diskriminacije na unutarnjem tržištu na temelju nacionalnosti, mjesta boravišta ili mjesta poslovnog nastana klijenata (prijedlog uredbe o geoblokiranju).
Nacrtom Uredbe o prekograničnoj dostavi paketa EK predlaže nova pravila za e-trgovinu s obzirom na to da je tržište dostave paketa prepoznato kao vrlo kompetitivno, inovativno i brzorastuće, a sve kako bi pomogla potrošačima i tvrtkama da iskoriste sve prednosti jedinstvenog tržišta EU. Ove mjere bi trebale omogućiti lakšu i pouzdaniju kupnju i prodaju robe i online usluga potrošačima i tvrtkama na području cijele EU.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu