Nakon objave OTP-a da je s francuskim Societe Generaleom dogovorio kupnju banke u Hrvatskoj, otvorena je sezona lova na klijente Splitske banke.
U bankarskim krugovima može se čuti da je portfelj od 280.000 klijenata pete po veličini banke itekako primamljiv na umrtvljenom tržištu pa ne čudi da u prijelaznom razdoblju, dok Splitska ne uđe pod kišobran OTP-a, dio klijenata bude namamljen konkurenciji. Zasad u pripremi nema marketinških kampanja, iz Splitske negiraju glasine da su neki klijenti već prešli konkurenciji, a primjerice, iz Erste i RBA banke poručuju da se u privlačenju novih klijenata koncentriraju na tržište u cjelini, ne na klijente specifične banke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu