Potencijal kreativnih industrija u inozemstvu pretvoren je u stvarnu ekonomsku prednost i jedan od ključnih faktora rasta BDP-a. Iako brojne hrvatske agencije i pojedinci vlastite ideje i usluge izvoze u SAD i diljem Europe, istovremeno na domaćem tržištu ostvarujući više od 15 milijardi kuna prihoda godišnje, da bismo dosegli status kakav kreativa ima na globalnoj razini potreban je zajednički trud svih uključenih, proaktivnost samih kreativaca i njihovo međusobno profesionalno udruživanje, kao i potpora koju od institucija mogu dobiti kroz zakonodavstvo i porezne olakšice.
Mišljenje je to Sanje Petek Mujačić, izvršne direktorice agencije Bruketa&Žinić koja je na čelo jedne od najviše nagrađivanih reklamnih agencija u jugoistočnoj Europi došla 2012. godine. Iste su godine Bruketa&Žinić proglašeni i drugom najučinkovitijom neovisnom reklamnom agencijom na svijetu, a od osnivanja 1995. za svoj su rad dobili preko 400 međunarodnih nagrada za efikasnost i kreativnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sanjino predavanje za one koji žele znati više
najkreativniji je ipak europski zakonodavni sektor. i najviše vrijedan. trilione
Agencija B&Ž je odličan primjer kako se s kreativnošću može probiti na europskom marketinškom tržištu. Izvoz hrvatske pameti se isplati.
Uključite se u raspravu