Na 18. natjecanju za najbolje medijske strategije – SEMPL, održanom prošlog tjedna u Portorožu kampanja "Malena i Klepetan koju potpisuje agencija ImagoOgilvy, osvojila je zlatnu nagradu u kategoriji Best use of digital world te u samo nekoliko mjeseci pridobila stručne žirije čak četiri marketinška festivala.
Osim ove kampanje, briljirala je i kampanja ˝Počeši s razlogom˝ Ožujskog Piva osvojila je zlato u kategoriji Best targeted campaign koja je nastala kao plod suradnje agencija BBDO i, Pragma komunikacija te TH antitalent produkcije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu