Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

“Uber za parkiranje”: Mladi splitski poduzetnici predstavili revolucionarni izum

Autor: Bernard Ivezić
24. studeni 2016. u 14:23
Podijeli članak —
Tim Marka Smolje svako parkirno mjesto pretvara u naplatno/Ivo Čagalj/PIXSELL

‘Digitalni ključ’ za parkiranje na tržištu će biti u travnju.

"Uber za parkiranje". Tako tim mladih splitskih poduzetnika, diplomaca FESB-a, opisuje svoj izum Smart Parking Barrier, koji su zbog velikog interesa kupaca najavili da će na tržište izbaciti do početka travnja iduće godine. Smart Parking Barrier je stupić za kontrolu pristupa parkirnom mjestu koji se kontrolira preko mobilne aplikacije. Kao rezultat, "digitalni ključ" za parkirano mjesto može se dijeliti ili pak prodavati preko mobitela.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Marko Smoljo, voditelj projekta Smart Parking Barrier i operativni direktor splitske tvrtke Amplifico, čiji su stručnjaci radili na razvoju, kaže da im je plan bio aktivirati sva moguća parkirana mjesta u rješavanje problema s parkiranjem, a ne samo ona čiji su vlasnici gradovi, općine, hoteli ili neki drugi gospodarski objekti. "Vlasnik apartmana primjerice može svom gostu na mobitel poslati ključ da si otključa parking, a može i dok ga nema prodati nekome parkirno mjesto na sat-dva", kaže Smoljo.

"Uber za parkiranje". Tako tim mladih splitskih poduzetnika, diplomaca FESB-a, opisuje svoj izum Smart Parking Barrier, koji su zbog velikog interesa kupaca najavili da će na tržište izbaciti do početka travnja iduće godine. Smart Parking Barrier je stupić za kontrolu pristupa parkirnom mjestu koji se kontrolira preko mobilne aplikacije. Kao rezultat, "digitalni ključ" za parkirano mjesto može se dijeliti ili pak prodavati preko mobitela.

Marko Smoljo, voditelj projekta Smart Parking Barrier i operativni direktor splitske tvrtke Amplifico, čiji su stručnjaci radili na razvoju, kaže da im je plan bio aktivirati sva moguća parkirana mjesta u rješavanje problema s parkiranjem, a ne samo ona čiji su vlasnici gradovi, općine, hoteli ili neki drugi gospodarski objekti. "Vlasnik apartmana primjerice može svom gostu na mobitel poslati ključ da si otključa parking, a može i dok ga nema prodati nekome parkirno mjesto na sat-dva", kaže Smoljo.

U Zagrebu, unatoč problemima s nedostatkom parkirališta u širem centru grada, ima gotovo 34 tisuće parkirnih mjesta pod naplatom od čega njih 7,5 tisuće privatnih. U Splitu, ali i na otocima te drugim priobalnim gradovima, broj parkirnih mjesta daleko je manji, a pritisak na parkirališta višestruko veći. U prvih devet mjeseci, primjerice, Splitsko-dalmatinsku županiju posjetilo je više od 2,5 milijuna turista.

Smoljo kaže da su potražnju za izumom iskusili na jednom sajmu u Splitu. "Imamo dosta IoT proizvoda s kojima se ponosimo, ali u ta dva-tri dana svi su se raspitivali samo za Smart Parking Barrier. Mogli smo odmah prodati barem 40 komada", kaže Smoljo. Dodaje da su nakon toga razvoj Barriera izdvojili i prijavili se u Poduzetnički kamp u Poduzetničkom centru Solin, gdje su njihov projekt upravo proglasili najboljim za 2016.

Autor: Bernard Ivezić
24. studeni 2016. u 14:23
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close