Tvrtke Samsung Electronics i MR servis, otvorile su danas u Zagrebu premium centar podrške korisnicima. Jedinstven centar post-prodajne podrške u ovom dijelu Europe, objedinjuje izložbeni salon, podršku i usluge servisa, smješten u gotovo 170 četvornih metara na adresi Ulica grada Vukovara 269D. Među dostupnim uslugama, svakako valja naglasiti i mogućnost popravka Samsung pametnih telefona, u svega sat vremena.
– Višegodišnje iskustvo pokazalo je da je većina prijavljenih poteškoća s pametnim telefonima povezana s manjim softverskim problemima, koje je moguće ispraviti u manje od sat vremena. Siguran sam da ćemo, zahvaljujući suradnji s tvrtkom MR servis, našim korisnicima moći ponuditi sasvim novu razinu usluge i korisničke podrške – naglasio je Min Ho Bae, voditelj servisa u regionalnom predstavništvu Samsung Electronics.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu