Baby Center slovenski je brend dječje opreme koji već 25 godina posluje na slovenskom i hrvatskom tržištu. Potreba za modernizacijom i prilagodba novim trendovima, ali i nedostatak bitnih emocionalnih asocijacija koje bi ih razlikovale od drugih brendova na tržištu bili su povodi za kreiranje upečatljive priče. Pri stvaranju nove brend strategije koja će ih diferencirati na tržištu, partner im je bila zagrebačka agencija Brandoctor.
Novi temelji brenda
Tijekom procesa rebrendinga, analizom su utvrdili kako među svim brendovima dječje opreme i igračaka na slovenskom i hrvatskom tržištu nedostaju emocije. Upravo je osjećaj zahtjevnosti roditeljstva kao životne uloge postao premisa novih temelja i odrednica brenda koje je stručni tim Brandoctora definirao za Baby Center, a koji u novoj brend strategiji postaje sinonim za ruku koja pomaže roditeljima kroz sve početke u životu djeteta. Ruka za sve vaše početke postao je novi slogan Baby Centra. ˝Baby Center poručuje kako zna što znači biti roditelj, a to je ono pitanje na koje nemamo odgovor dok ne zakoračimo na roditeljski put.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu