U financijskoj javnosti direktor ekonomskih istraživanja Addiko banke Hrvoje Stojić slovi kao nepopravljivi pesimist.
No, nakon podizanja prognoze ekonomskog rasta s dva na 2,7 posto i isticanja niza drugih vrlo optimističnih fundamenata na 20. po redu Makroekonomskim prognozama, njegov će se imidž očito promijeniti. Kao što se i imidž Hrvatske mijenja zbog rasta izvoza, rekordne turističke sezone čije će prihode iz prethodne dvije godine, smatra ekonomist, biti teško ponoviti, rasta domaće potrošnje i smanjenja javnog duga te njegove stabilizacije na 87 posto udjela u BDP-u nastavi li se fiskalna prilagodba.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu