Fashion.hr objavio je da je u tri dana zabilježio 300 tisuća razmjena svojih brendiranih Viber stickera, najviše na hrvatskom tržištu.
Ove brendirane emotikone u tri je dana preuzelo 60 tisuća korisnika Vibera, koji su ih pak uputili prema 100 tisuća svojih prijatelja. Viber stickeri dobivaju na popularnosti zbog jačanja Vibera na hrvatskom tržištu. Viber je objavio da da mjesečno preko njega Hrvati razmjene 600 milijuna poruka što znači da se Viber ovdje koristi dva puta češće od SMS-a. K tome, od tih 600 milijuna poruka njih 32 milijuna su stickeri. Kao rezultat Viber stickere napravili su i drugi brendovi poput Njuškala, Vipneta, Podravke i Konzuma. Vinko Filipić, direktor i osnivač Fashion.hr-a kaže da je posebnost njihovih stickera u lokalnom slengu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu