Iako distributeri u pravilu biznis ne šire tako da konkuriraju svojim partnerima-trgovcima, AWT International je unazad godine dana isprobavao takav model na hrvatskom tržištu, a sada ga planira značajno proširiti.
Prilika za rast
Ovaj igrač, koji se ovisno o segmentu natječe s Atlanticom i Orbicom, i koji je lani imao promet od 767,2 milijuna kuna, na Seminaru o elektroničkom poslovanju koji je u srijedu u Zagrebu organizirala IT tvrtka Perpetuum Mobile, najavio je kako želi imati četiri vlastite web trgovine. Saša Kolenko, član uprave AWT Internationala naveo je da jednu online trgovinu već imaju, na jednoj novoj rade, a da će ih ukupno biti četiri. "Ne želimo biti konkurencija partnerima-trgovcima, jer preko njih ostvarujemo 98 posto naše prodaje i stoga im ne želimo naštetiti već želimo pokazati da se može ponuditi i nešto više", kaže Kolenko.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu