Oni briju. Ali za ozbiljno, britvom. Briju, mackaju, zaglađuju, štucaju, uče i podučavaju. Obilaze i pripremaju evente, festivale, edukacije, putuju Hrvatskom, po tavanima skupljaju stari namještaj, vješalice, lustere, remenje, hozntregere, fenove, farbaju stare frižidere. Sastanče, mozgaju, proučavaju britve i kreme, satima raspravljaju o dlakama. Kradu od radnog vremena, ponekad i vlastitih obitelji i prijatelja, jer ih gura strast.
Sandra Zajec, Marko Stanzl, Mario Stančić i Marko Šimunović su The Barbers, čuvari tradicije, neformalna skupina zagrebačkih frizera koji su čvrsto odlučili oživjeti brijački zanat pred izumiranjem, a muškarce vratili u brijačnice na rakijicu i uljepšavanje. I pritom se sjajno zabavljaju. Krenulo je prije tri godine u božićno doba s projektom pop-up brijačnice Gentleman Jack’s Barber Shop koju je osmislila agencija Pepermint Tome Ricova, a realizirali naravno frizeri i njihove mušterije, bradati i brkati muškarci.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu