Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Disneyju filmovi donijeli 2,5 milijarde dolara profita

Autor: Poslovni.hr/Hina
10. kolovoz 2016. u 10:17
Podijeli članak —
Foto: FRANTZESCO KANGARIS/Press Association/PIXSELL

Disneyjevi zabavni parkovi i resorti izvijestili su o rastu prihoda od šest posto, usprkos troškovima otvaranja prvog zabavnog parka u Kini te pada broja posjetitelja u Francuskoj.

Popularni filmovi poput ‘Finding Dory’ pripomogli su kompaniji Walt Disney da postigne bolje poslovne rezultate od očekivanih pa je taj gigant zabavljačke industrije izvijestio o rastu prihoda u drugom tromjesečju od devet posto, na 14,2 milijarde dolara

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Istodobno, njegova dobit porasla je za 120 milijuna premašivši 2,6 milijarde dolara.

Popularni filmovi poput ‘Finding Dory’ pripomogli su kompaniji Walt Disney da postigne bolje poslovne rezultate od očekivanih pa je taj gigant zabavljačke industrije izvijestio o rastu prihoda u drugom tromjesečju od devet posto, na 14,2 milijarde dolara

Istodobno, njegova dobit porasla je za 120 milijuna premašivši 2,6 milijarde dolara.

Kada je riječ o zaradi na američkim blagajnama, film ‘Potraga za Dorom’ imao je najuspješniji početak prikazivanja za neki animirani film u tamošnjoj povijesti; kada je lansiran u lipnju prvog je vikenda zaradio 136,2 milijuna dolara. Rastu prihoda pridonijeli su i filmovi poput ‘Knjige o Džungli’ te ‘Kapetan Amerika: Građanski rat' 

Disneyjevi zabavni parkovi i resorti izvijestili su o rastu prihoda od šest posto, usprkos troškovima otvaranja prvog zabavnog parka u Kini te pada broja posjetitelja u Francuskoj. 

Prihodi od Disneyjeve kablovske televizije rasli su u drugom kvartalu 1,4 posto, na 4,2 milijarde dolara, usprkos skromnom učinku sportske mreže ESPN. ESPN je bio slaba točka kompanije u proteklom kvartalu, a investitori su zabrinuti oko budućnosti takve vrste ponude koja sve više gubi bitku s prijenosima putem računalne mreže, tzv. streamingom.

Autor: Poslovni.hr/Hina
10. kolovoz 2016. u 10:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close