METRO Grupa ostvarila je daljnji napredak u procesu transformacije te je u trećem kvartalu financijske godine 2015./2016. ostvarila rast online prodaje i dostave. Online prodaja Media Markta i Saturna rasla je za 34,7%, dok je prodaja putem dostave u METRO Cash & Carryju rasla za više od 15% i ostvarila rekordni udio u ukupnim prihodima koji trenutno iznosi 13,3%. Tijekom devet mjeseci like-for-like prodaja METRO Grupe rasla je za 0,2% i na razini je trećeg kvartala prošle financijske godine.
METRO Cash & Carry i Media-Saturn nastavili su s pozitivnim trendom koji je zabilježen u proteklim kvartalima. Like-for-like prodaja METRO Cash & Carryja u trećem kvartalu zabilježila je rast dvanaesti kvartal za redom, dok Media-Saturn bilježi rast osmi kvartal za redom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu