Obiteljska mljekara BIZ iz požeške Zlatne doline, kutjevačka Udruga Simentalac i Zadruga za etično financiranje (ZEF) združili su svoje potencijale u zajedničkom projektu nazvanom crowdfunding kampanja Radim mlijeko koji su u četvrtak predstavili stanovnicima hrvatske metropole uz slogan – Užina na Cvjetnom.
Namjera ovog 'trolista' je skrenuti pozornost javnosti na problematiku sve ugroženijeg sektora mljekarstva, posebice malih proizvođača, te istodobno motivirati i građanstvo i poduzetničke strukture da donacijama kroz kampanju koja će trajati do 15. srpnja novčanim prilozima daju potporu mljekari, odnosno podrže desetak socijalnih programa i time omoguće opskrbu mlijekom i mliječnim proizvodima za nekoliko ustanova i pučkih kuhinja na zagrebačkim adresama koje skrbe o ugroženim populacijskim skupinama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jeste li vi normalni ?
Iz daljine , površno gledajući vidim da ćete propasti i ostati bez svega.
Pa vi u tom projektu nećete zaraditi niti za kamate.
U maloprodaji možete naći mlijeko po 2 , 3 ili 4 kune.
Nemojte ništa raditi što se ne isplati.
Mislite da su ovih nekoliko tisuća mljekara koji su propali bili neznalice ?
Uključite se u raspravu