S očekivanim padom prinosa na dioničkim i obvezničkim tržitima, fokus mirovinskih fondova u svijetu sve se više okreće prema infrastrukturnim investicijama. Dok je kod nas ideja o ulaganju u autoceste doživjela rijetko viđeni debakl, ulaganja u infrastrukturu u svijetu rastu, pa se tako broj institucionalnih investitora koji ulaze u te projekte više nego udvostručio od 2011., prenosi Reuters.
Ako već nije prošla monetizacija autocesta, mogu li domaći mirovinci potražiti alternative u mostovima, željeznici, zračnim lukama, komunalnim tvrtkama koje su godinama izbor fondova u SAD-u, Kanadi, Australiji i Velikoj Britaniji? Na prvi pogled ideja da domaći mirovinski fondovi ulažu u infrastrukturu, umjesto primjerice, u bildanje javnog duga države, čini se solidna, no otvara brojna pitanja. Prije svega, unatoč labavljenjima propisa i limita ulaganja, domaći pravni okvir takve mogućnosti ne dopušta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu