Neovisno o tome je li budžet izdašan ili malen, uspješan marketing je moguć ako se dobro definira strategija. Recept za takav štedljiv manevar potražili smo kod domaćih stručnjaka, a oni poručuju da je jednostavan – prije svega treba strateški pristupiti razvoju ideje i brenda, a potrebno je znati i koja je sama svrha brenda te kakvi su zakoni tržišta u određenoj kategoriji proizvoda ili usluga. Goran Brkić, account director u Universal McCannu, smatra da se i bez ogromnog budžeta može napraviti dobar marketing, no tvrdi da je, želi li se to ostvariti, nužno studiozno pristupiti svakom oglašivaču, razumjeti njegove potrebe, želje i mogućnosti te proizvod ili uslugu koju želi oglašavati.
"Za pojedine proizvode i usluge, dostupne već niz godina na tržištu, bez snažne svijesti potrošača o njima, valja ipak izdvojiti više novca. Za neke nove dovoljna je i manja investicija da oglašivač ostvari željeni povrat uloženoga", objašnjava Brkić. S tim se složio i Vanja Blumenšajn, kreativni direktor agenciji Se?or, iza kojeg je je 15 godina iskustva i koji dobro poznaje veće i manje sustave. Ipak, napominje da je sam pojam 'velik budžet' vrlo relativan i teško ga je odrediti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu