Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Oprah mijenja smjer svoje OWN televizije

Autor: Marta Duić
22. ožujak 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Na krilima sve veće gledanosti želi se odmaknuti od talk showova i fokusirati na serije.

U današnje vrijeme kada su kabelske TV mreže suočene s pritiscima zbog uspona konkurentskih web video kanala, i kada sadržajem moraju opravdati račune koji stižu na adrese korisnika – televizijska ikona Oprah Winfrey odlučila je prestati "plivati" samo talk show vodama i promijeniti smjer svog OWN kanala.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Taj kabelski kanal nastao kao zajednički projekt nje i Discovery Communications Inc-a, a čija je uspješnost izgrađena na upravo popularnosti talk showova, uskoro kreće s projektom Queen Sugar, igranom  serijom o majci i kćeri koje napuštaju Los Angeles. On ujedno predstavlja transformaciju OWN-a i napuštanje modela kojeg je slijedio  posljednjih godina.

U današnje vrijeme kada su kabelske TV mreže suočene s pritiscima zbog uspona konkurentskih web video kanala, i kada sadržajem moraju opravdati račune koji stižu na adrese korisnika – televizijska ikona Oprah Winfrey odlučila je prestati "plivati" samo talk show vodama i promijeniti smjer svog OWN kanala.

Taj kabelski kanal nastao kao zajednički projekt nje i Discovery Communications Inc-a, a čija je uspješnost izgrađena na upravo popularnosti talk showova, uskoro kreće s projektom Queen Sugar, igranom  serijom o majci i kćeri koje napuštaju Los Angeles. On ujedno predstavlja transformaciju OWN-a i napuštanje modela kojeg je slijedio  posljednjih godina.

Prema podacima Discoveryja, OWN je ocijenjen kao najbolja kabelska mreža među Afroamerikankama i ušao je u top 20 kanala za žene, a ovim projektom ciljaju na još širu publiku i veći porast gledanosti. Uz to, prosječna gledanost OWN-a u "prime timeu"  porasla je za oko 30% u posljednje dvije godine te su u 2015. imali 537.000 gledatelja dok su ostale mreže u istom razdoblju pretrpjele pad gledanosti. Upravo zahvaljujući gledanosti i porastu prihoda od oglasa, OWN starta sa serijom Queen Sugar za koju vjeruju da će biti hit.
 

Autor: Marta Duić
22. ožujak 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close