Sudjelovanje u prometu podrazumijeva preuzimanje određenih rizika, ali neki od najčešćih uzroka nesreća nisu uvijek očiti. Razumno je pretpostaviti da rizičnost raste tijekom velikih gužvi, zimskih mjeseci ili u trenucima umora, ali postoje i drugi relevantni faktori.
Iako većina vozača ne sumnja u vlastite vozačke sposobnosti, istraživanja u kojima vozači sebe uspoređuju s drugima pokazuju jasnu tendenciju precjenjivanja vlastitih mogućnosti. Naime, uglavnom su „drugi“ oni koje smatramo prosječnima, a čak 90 posto vozača vlastite sposobnosti smatra „nadprosječnima“. Ovaj fenomen poznat je i kao „iluzorna superiornost“ te je jedan od „skrivenih“ kofaktora koji pridonose opasnosti u prometu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.dovoljno je voziti u zagrebu i uvjeriti se kako voze najgori vozači na svijetu. da, na svijetu. nigdje nema tako loših vozača kao što su u zagrebu. jednostavno, antitalenti za vožnju, ne poznaju mogućnosti vozila, gabarite, ne poznaju fiziku, tehniku, mehaniku…ništa. a o koncentraciji ne treba trošiti riječi. ona jednostavno ne postoji. prednjače gospođe od 50tak godina. njima je 28 kmh konstanta, a pri skretanju još malo i prikoče…čemu mučiti sebe i druge . koristite ZET. kod nas se vozi otprilike mrvu bolje nego u mađarskoj i češkoj, a tamo se vozi katastrofalno. očito austougarski slaveni nisu stvoreni za volan.
Da se glave kotrljaju svatko bi za svojom trčao
pa to se barem lako vidi tko ima nesrece u kojima je kriv!
Uključite se u raspravu