Uprava Cammeo grupe danas je predstavila nove cijene taksi-usluga, koje su bili primorani prilagoditi nakon odluke Gradske skupštine Grada Zagreba o izmjenama odluke o auto-taksi prijevozu donesene u prosincu 2015. godine.
Zbog ove odluke, Cammeo grupa je oštećena za gotovo 300 000 kuna, ali je unatoč tome uspjela zadržati i do 40 % povoljniju cijenu u startu u odnosu na konkurenciju.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nije nebitno kakvi su auti. Cistoca bi se trebala podrazumijevati ali njihovi auti su prakticki za jednu osobu. Cim je dvoje ili troje odraslih jedva stanu u auto. To je onda low cost usluga samo je cijena priblizna ostalima koji vecim dijelom imaju komodnije automobile.
U nas u ST nitko i ne koristi taxi jer svi imamo aute.
Neki po jedno a neki i po 2 i više.
Ispada da mi u ST bolje živimo nego vi gore u ZG.
Po ovome jeftiniji im je start 2,80-4 kn ali u najskucenijim autima u klasi koji realno nisu za Taxi jer su premali.
nebitno je kakvi su auti, bitno je da nisu zadimljeni , prljavi i prahistorijski, kao oni od radio-taxija. pa radije idem sa dacijom ili opelom nego mečkom iz 1978.
Ništa u ovoj zemlji ne može normalno. Ovo je realnost, a vi maštajte o rastu tržišta, većem BDPu itd.
Rasti će jedino porezi i troškovi.
Fascinantno je da ova lopuža upravlja ovim gradom od 2000. i da je to većini Zagrepčana OK.
7 milijardi kuna godišnje uzima kroz prirez i dijeli naokolo. 7. Za WC od 10k€/m2 i fontane.
Uključite se u raspravu