U 2016. hrvatski dio medijske kuće "Styria" kreće s novim projektom kojim nastavlja, na još široj razini, povezivati hrvatsku poslovnu zajednicu, lokalne, gradske i županijske vlasti i cijelo društvo putem dokazanih Styrijinih brendova, Poslovnog dnevnika, Večernjeg lista i 24 sata.
Takvom zajedničkom nadogradnjom postojećih projekata, ovi mediji nastupaju zajednički u novo osmišljenom projektu Festivala poduzetništva, obrta i OPG-ova "Moja poduzetna Hrvatska". U Styriji, koja je u projekt ugradila svu svoju tradiciju i utjecaj na čitateljstvo i javnost, mišljenja su kako je ovaj projekt sjajna stvar za hrvatsko društvo i poduzetništvo. O tome govore Andrea Borošić, direktorica Poslovnog dnevnika, Mario Vrgoč direktor Večernjeg lista i Boris Trupčević, direktor 24sata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu