Iako američki i europski proizvođači oružja i dalje dominiraju globalnim tržištem, ruski i azijski proizvođači uzimaju sve značajniji udjel.
Prema izvješću Stockholmskog međunarodnog instituta za istraživanje mira (SIPRI) objavljenog u ponedjeljak, lanjski ukupni promet 100 najvećih obrambenih kompanija pao je već četvrtu godinu uzastopce na 401 milijardu dolara. U odnosu na 2013., prihod je 1,5 posto niži. Na vrhu je američki Lockheed Martin s gotovo četiri posto višom prodajom na 37,5 milijardi dolara. Lavovski dio tržišta oružja, točnije čak 80 posto, drže američka i europska namjenska industrija. Međutim, njihova je prodaja između 2013. i 2014. oslabila za preko tri posto. Pad potražnje, posebno u europskom slučaju, rezultat je smanjenja obrambenih proračuna, kaže Siemon Wezeman, istraživač u SIPRI-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu