Kako se zadnjih par godina suočila sa sve sporijim turističkim rastom, koji se preselio najvećim dijelom u zemlje Azije te Južnu Ameriku, Europa traži alternativne modele rasta u svojim gradovima, a jedan od odgovora je razvoj "hipsterskih" destinacija, otkriva analiza turističkog sajma WTM London napravljena u suradnji Euromonitorom.
Pokazalo se naime da gosti, a među njima je sve više milenijalaca, sve manje obilaze povijesna i kulturna središta te umjesto toga traže autentična iskustva u europskim gradovima, mjesta na rubovima grada gdje se kreću kreativci, i u što većoj mjeri žele sudjelovati u njihovim aktivnostima. Na popisu hipsterskih kvartova svakako su Kreuzberg u Berlinu, londonski Dalston, Sodermalm u Stockholmu, Amsterdam Noord, četvrt Kalamaja u Tallinnu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu