Slovenska Pekarna Grosuplje, koja je od 1. listopada u vlasništvu kompanije Don Don, postaje središte poslovanja te tvrtke u Sloveniji i Hrvatskoj, a ostala tržišta u regiji bit će pokrivena iz Beograda, odnosno iz tvornica u Srbiji. Preuzimanjem Pekarne Grosuplje grupa Don Don postat će vodeća industrijska pekarska kompanija na tržištu zemalja regije. Prema riječima direktora Don Dona Aleša Mozetiča, ovo je važan korak prema konsolidaciji tržišta pogođenog fragmentacijom i neučinkovitošću. Spajanje dva snažna brenda bit će od koristi za obje kompanije, dobavljače i kupce, a Don Don i dalje ostaje strateški partner Mercatora, s kojim planira proširiti prodajnu mrežu.
Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) Don Donovo preuzimanje Grosuplja, vrijedno ukupno 60 milijuna eura, podržava kreditom od 10,3 milijuna eura. Kako je rečeno Tanjugu u beogradskom uredu EBRD-a, Don Donovo preuzimanje Pekarne Grosuplje podržale su i regionalne komercijalne banke: SKB banka iz Ljubljane, Banka Koper, UniCredit Slovenija, Societe General Srbija, UniCredit Srbija, te kao manjinski dioničar Don Dona privatni finski investicijski fond KJK. Don Don grupa će nakon kupnje Grosuplja, što mu donosi barem dvostruko povećanje poslovanja, prvo konsolidirati poslovanje, kako bi se “iskoristiti puni potencijali.” U sljedeće dvije godine planiraju dovršiti već započetu gradnju najveće tvornice za tost u regiji, koju podižu u Kragujevcu, s početkom proizvodnje u proljeće 2017. godine. U isto vrijeme, u Srbiji će nastaviti razvijati pekarske proizvode i skladištenje smrznutih proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu