Iako u regiji postoje varijacije na temu i slični modeli ponude zdrave hrane, pri čemu je vrlo bitan faktor zaštita domaćih poljoprivrednih proizvođača, tri primjera iz tri države doista djeluju tako jednostavno, a tako korisno – kako proizvođačima i kupcima, tako i posrednicima u cijelom poslu.
Bez obzira radi li se o Agroponudi, odnosno 'berzi poljoprivrednih proizvoda Srbije', hrvatskom portalu 'Burza hrane' koji direktno spaja kupce i proizvođače na tržištu EU bez nakupaca i posrednika ili dostavi zdravog povrća i voća, kvalitetnog mesa i domaćih proizvoda iz online ponude Poljoprivredne zadruge Krompir.ba, svaka od ideja vrlo je pohvalna i zanimljiva na svoj način, piše Al Jazeera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu