Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Do 2020. u željeznicu 17 milijardi kuna

Autor: Poslovni dnevnik
25. rujan 2015. u 08:45
Podijeli članak —
Foto: P. Macek/PIXSELL

Prihvaćena je i odluku prema kojoj će RHMF potraživanje prema HŽ Putničkom prijevozu pretvoriti u udio u kapitalu te tvrtke.

Nacionalnim programom željezničke infrastrukture za razdoblje 2016.-2020., usvojenom na sjednici Vlade, predviđa se da se u razvoj, obnovu i održavanje željezničke infrastrukture do 2020. uloži oko 17 milijardi kuna. Od toga bi se 42,4% financiralo iz državnog proračuna, 45,5% iz fondova EU, 7% iz prihoda od prodaje, 4% iz ostalih poslovnih prihoda, a 2% iz sredstava Svjetske banke.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prihvaćena je i odluku prema kojoj je Ministarstvo financija potraživanje prema HŽ Putničkom prijevozu u iznosu od 796,7 mil. kn pretvoriti u udio u kapitalu te tvrtke. Temeljni kapital bit će povećan s 85 na 872 mil. kn. Odlučeno je i da će država za aviolinije kojima se povezuju udaljene regije, primjerice Slavonija s Istrom, kompenzirati razliku između troškova i prihoda jer je riječ o nerentabilnim linijama tijekom velikog dijela godine. Natječaj za te linije bit će raspisan uskoro.

Nacionalnim programom željezničke infrastrukture za razdoblje 2016.-2020., usvojenom na sjednici Vlade, predviđa se da se u razvoj, obnovu i održavanje željezničke infrastrukture do 2020. uloži oko 17 milijardi kuna. Od toga bi se 42,4% financiralo iz državnog proračuna, 45,5% iz fondova EU, 7% iz prihoda od prodaje, 4% iz ostalih poslovnih prihoda, a 2% iz sredstava Svjetske banke.

Prihvaćena je i odluku prema kojoj je Ministarstvo financija potraživanje prema HŽ Putničkom prijevozu u iznosu od 796,7 mil. kn pretvoriti u udio u kapitalu te tvrtke. Temeljni kapital bit će povećan s 85 na 872 mil. kn. Odlučeno je i da će država za aviolinije kojima se povezuju udaljene regije, primjerice Slavonija s Istrom, kompenzirati razliku između troškova i prihoda jer je riječ o nerentabilnim linijama tijekom velikog dijela godine. Natječaj za te linije bit će raspisan uskoro.

Autor: Poslovni dnevnik
25. rujan 2015. u 08:45
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close