U vrijeme u kojem nove generacije potrošača i digitalne javnosti većinu svoje društvene interakcije obavljaju unutar chat grupa – za razliku od prijašnje prakse, u kojoj je dominantna bila komunikacija putem društvenih mreža sa širokim krugom javnosti – pristup proizvođača sadržaja i brandova treba se mijenjati kako bi bili učinkoviti u ostvarivanju željene komunikacije prema korisnicima. S načinima na koje je to moguće ostvariti, time steći i zadržati konkurentsku prednost u današnjem svijetu digitalnih platformi te ostati ukorak s trendovima u digitalnoj komunikaciji, sudionike 8. Weekend
Media Festivala će u sklopu predavanja „Nove mogućnosti za društvenu interakciju s digitalnom javnošću 21. stoljeća“ u subotu 26. rujna upoznati Atanas Rajkov (Bugarska), generalni direktor Vibera za središnju i istočnu Europu (CEE).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu