Krešimir Koružnjak, jedan je od stručnih predavača na projektu „Poslovni uzlet“ kojeg Poslovni dnevnik organizira već drugu godinu zaredom u suradnji s Ministarstvom obrta i poduzetništva. Koružnjak je specijalist za internetski marketing, a na Poslovnom uzletu grada Gospića održat će edukaciju o osnovama digitalnog marketinga.
Kada je u pitanju budžet koji je potrebno izdvojiti da bi nam kampanje bile uspješne, bilo da je riječ o oglašavanju na Googleu ili Facebooku, važno nam je prvo odrediti cilj koji želimo postići oglašavanjem. Kako kaže Krešimir Koružnjak, od ciljane dobiti koju želimo ostvariti oglašavanjem u prosjeku se odvaja 8 – 10 posto za oglašavanje i to predstavlja naš budžet.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu