Hrvatski telekom (HT) prva je kompanija u Hrvatskoj koja je zaposlila osobu čiji je primarni zadatak upravljanje korisničkim iskustvom. I to kao člana Uprave i glavnog direktora sektora u kojem, prema neslužbenim procjenama, radi gotovo trećina zaposlenika kompanije.
Prema Forbesu, 86 posto kupaca spremno je platiti više za bolje korisničko iskustvo, a Peppers&Rogersu angažirani kupci mogu povećati profitabilnost, kao i prihod kompanije, do 23 posto. Korisničko iskustvo stoga je srž procesa transformacije HT-a, a o tome kako najveći telekom u Hrvatskoj to planira provesti razgovarli smo s Borisom Batelićem, članom Uprave i glavnim direktorom za korisničko iskustvo HT-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Odglumite nekoliko puta nekog korisnika (narzdzba, promjena i sl.) usluge…kaos koji nikada nije bio ovakav.
Primjer kojeg znam, kolega ima ispis na racunu:
Savezne Republike Njemacke xx, 23233 Zagreb
i vele mu na help desku da ne mogu to ispraviti.
🙂
Automatski ukljucujete iskopcane Internet usluge i kada se ljudi dodju zaliti velite da nema problema…a sto da se nisu zalili…kako bi znali osi kad aim dodje ovrha da su ukljuceni "preko aplikacije" kako velite preko helpdesk telefona.
Ma mogao bih nabrajati do sutra … postajete potpuna preslika DT-a koji je cak i meni uspio naplatiti 2001 godine 2 ADSL prikljucka na jednoj telefonskoj lčiniji….gdje sam nakon 3 mjeseca natezanaj dobio 50% od druge preplacene pretplate. Ali eto vidim da se sada to i ovdje polako ponavlja.
Smanjujete zaposlene a ostavljate administraciju tako da na terenu ima sve manje "neskolovanih" tehnicara…a ti izgleda jedini nesto i rade.
P.S.
Savjet: Otpustitie sve tehnicke ljude i ostavite samo ekonomiste i pravnike i uzivajte u nirvani jer problema nece biti buduci te struke kjedino znajku kako zamaskirati probleme i ne dizati buku.
Oprosti, a koje si ti struke?
[/quote]
Ocito ne pravnik ili ekonomista….a kakve to ima veze?
Odglumite nekoliko puta nekog korisnika (narzdzba, promjena i sl.) usluge…kaos koji nikada nije bio ovakav.
Primjer kojeg znam, kolega ima ispis na racunu:
Savezne Republike Njemacke xx, 23233 Zagreb
i vele mu na help desku da ne mogu to ispraviti.
🙂
Automatski ukljucujete iskopcane Internet usluge i kada se ljudi dodju zaliti velite da nema problema…a sto da se nisu zalili…kako bi znali osi kad aim dodje ovrha da su ukljuceni "preko aplikacije" kako velite preko helpdesk telefona.
Ma mogao bih nabrajati do sutra … postajete potpuna preslika DT-a koji je cak i meni uspio naplatiti 2001 godine 2 ADSL prikljucka na jednoj telefonskoj lčiniji….gdje sam nakon 3 mjeseca natezanaj dobio 50% od druge preplacene pretplate. Ali eto vidim da se sada to i ovdje polako ponavlja.
Smanjujete zaposlene a ostavljate administraciju tako da na terenu ima sve manje "neskolovanih" tehnicara…a ti izgleda jedini nesto i rade.
P.S.
Savjet: Otpustitie sve tehnicke ljude i ostavite samo ekonomiste i pravnike i uzivajte u nirvani jer problema nece biti buduci te struke kjedino znajku kako zamaskirati probleme i ne dizati buku.
Oprosti, a koje si ti struke?
Odglumite nekoliko puta nekog korisnika (narzdzba, promjena i sl.) usluge…kaos koji nikada nije bio ovakav.
Primjer kojeg znam, kolega ima ispis na racunu:
Savezne Republike Njemacke xx, 23233 Zagreb
i vele mu na help desku da ne mogu to ispraviti.
🙂
Automatski ukljucujete iskopcane Internet usluge i kada se ljudi dodju zaliti velite da nema problema…a sto da se nisu zalili…kako bi znali osi kad aim dodje ovrha da su ukljuceni “preko aplikacije” kako velite preko helpdesk telefona.
Ma mogao bih nabrajati do sutra … postajete potpuna preslika DT-a koji je cak i meni uspio naplatiti 2001 godine 2 ADSL prikljucka na jednoj telefonskoj lčiniji….gdje sam nakon 3 mjeseca natezanaj dobio 50% od druge preplacene pretplate. Ali eto vidim da se sada to i ovdje polako ponavlja.
Smanjujete zaposlene a ostavljate administraciju tako da na terenu ima sve manje “neskolovanih” tehnicara…a ti izgleda jedini nesto i rade.
P.S.
Savjet: Otpustitie sve tehnicke ljude i ostavite samo ekonomiste i pravnike i uzivajte u nirvani jer problema nece biti buduci te struke kjedino znajku kako zamaskirati probleme i ne dizati buku.
Uključite se u raspravu