Već do kraja godine naši korisnici vidjet će koliko HT ulaže u njih

Naslovnica Forum Komentari članaka Već do kraja godine naši korisnici vidjet će koliko HT ulaže u njih

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Da, ulažu u par kvadratnih kilometara gdje se hvale brzom vezom, a u većini države je veza ispodprosječna jer im se ne isplati ulagati. Najviše izgleda ulažu u marketing

Odglumite nekoliko puta nekog korisnika (narzdzba, promjena i sl.) usluge…kaos koji nikada nije bio ovakav.

Primjer kojeg znam, kolega ima ispis na racunu:
Savezne Republike Njemacke xx, 23233 Zagreb
i vele mu na help desku da ne mogu to ispraviti.
🙂
Automatski ukljucujete iskopcane Internet usluge i kada se ljudi dodju zaliti velite da nema problema…a sto da se nisu zalili…kako bi znali osi kad aim dodje ovrha da su ukljuceni “preko aplikacije” kako velite preko helpdesk telefona.
Ma mogao bih nabrajati do sutra … postajete potpuna preslika DT-a koji je cak i meni uspio naplatiti 2001 godine 2 ADSL prikljucka na jednoj telefonskoj lčiniji….gdje sam nakon 3 mjeseca natezanaj dobio 50% od druge preplacene pretplate. Ali eto vidim da se sada to i ovdje polako ponavlja.
Smanjujete zaposlene a ostavljate administraciju tako da na terenu ima sve manje “neskolovanih” tehnicara…a ti izgleda jedini nesto i rade.
P.S.
Savjet: Otpustitie sve tehnicke ljude i ostavite samo ekonomiste i pravnike i uzivajte u nirvani jer problema nece biti buduci te struke kjedino znajku kako zamaskirati probleme i ne dizati buku.


Odglumite nekoliko puta nekog korisnika (narzdzba, promjena i sl.) usluge…kaos koji nikada nije bio ovakav.

Primjer kojeg znam, kolega ima ispis na racunu:
Savezne Republike Njemacke xx, 23233 Zagreb
i vele mu na help desku da ne mogu to ispraviti.
🙂
Automatski ukljucujete iskopcane Internet usluge i kada se ljudi dodju zaliti velite da nema problema…a sto da se nisu zalili…kako bi znali osi kad aim dodje ovrha da su ukljuceni "preko aplikacije" kako velite preko helpdesk telefona.
Ma mogao bih nabrajati do sutra … postajete potpuna preslika DT-a koji je cak i meni uspio naplatiti 2001 godine 2 ADSL prikljucka na jednoj telefonskoj lčiniji….gdje sam nakon 3 mjeseca natezanaj dobio 50% od druge preplacene pretplate. Ali eto vidim da se sada to i ovdje polako ponavlja.
Smanjujete zaposlene a ostavljate administraciju tako da na terenu ima sve manje "neskolovanih" tehnicara…a ti izgleda jedini nesto i rade.
P.S.
Savjet: Otpustitie sve tehnicke ljude i ostavite samo ekonomiste i pravnike i uzivajte u nirvani jer problema nece biti buduci te struke kjedino znajku kako zamaskirati probleme i ne dizati buku.

Oprosti, a koje si ti struke?



Odglumite nekoliko puta nekog korisnika (narzdzba, promjena i sl.) usluge…kaos koji nikada nije bio ovakav.

Primjer kojeg znam, kolega ima ispis na racunu:
Savezne Republike Njemacke xx, 23233 Zagreb
i vele mu na help desku da ne mogu to ispraviti.
🙂
Automatski ukljucujete iskopcane Internet usluge i kada se ljudi dodju zaliti velite da nema problema…a sto da se nisu zalili…kako bi znali osi kad aim dodje ovrha da su ukljuceni "preko aplikacije" kako velite preko helpdesk telefona.
Ma mogao bih nabrajati do sutra … postajete potpuna preslika DT-a koji je cak i meni uspio naplatiti 2001 godine 2 ADSL prikljucka na jednoj telefonskoj lčiniji….gdje sam nakon 3 mjeseca natezanaj dobio 50% od druge preplacene pretplate. Ali eto vidim da se sada to i ovdje polako ponavlja.
Smanjujete zaposlene a ostavljate administraciju tako da na terenu ima sve manje "neskolovanih" tehnicara…a ti izgleda jedini nesto i rade.
P.S.
Savjet: Otpustitie sve tehnicke ljude i ostavite samo ekonomiste i pravnike i uzivajte u nirvani jer problema nece biti buduci te struke kjedino znajku kako zamaskirati probleme i ne dizati buku.

Oprosti, a koje si ti struke?
[/quote]
Ocito ne pravnik ili ekonomista….a kakve to ima veze?

New Report

Close