Pod egidom Gospodarstvo stvaranja, u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti u četvrtak je počeo dvodnevni Summit kreativnih i kulturnih industrija (KKI).
Britanski stručnjak John Newbigin pritom je definirao KKI kao "sektor specijaliziran za upotrebu kreativnog talenta u komercijalne svrhe", naglasivši da njegova zemlja tim putem ostvaruje goleme prihode, iako su prije 15-ak godina pioniri osamostaljivanja KKI-a u posebnu granu bili podvrgnuti podsmijehu. "Situacija znatno promijenila. Prvi put se u nematerijalnu imovinu ulaže više nego u materijalnu. Umjesto fizičke, sada je postala važna društvena infrastruktura. Pa i Kinezi pokušavaju oznaku 'proizvedeno u Kini' promijeniti u 'dizajnirano u Kini'.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu