Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Usluge PR-a imaju najveću stopu rasta

Autor: Biserka Ranogajec
18. prosinac 2006. u 06:30
Podijeli članak —

“PR je intelektualna usluga koja zavrjeđuje svu pozornost i dobro je da se ona u posljednje vrijeme u Hrvatskoj snažno razvija i dobiva sve više na značenju. Rekao bih da čak pripada u mali krug takvih usluga koje imaju najveću stopu rasta. No upravo stoga je vrijeme da se o odnosima s javnošću progovori kritički, sagleda njihova prava dimenzija i mjesto u ukupnom marketing-miksu i tržišnim komunikacijama”, rekao je novinar Ante Gavranović na tribini “Medijski četvrtak u 19” na kojoj je bio moderator okruglog stola pod nazivom “Etika u odnosima s javnošću”. Kroz Press Release pokušava se sustavno progurati “puzajuća propaganda” koja vrlo često može “zavesti” korisnika. Jedini smisao je, kažu stručnjaci, da se osigura što više publiciteta, i to besplatnog. Osim toga, smatra se da je najopasnija stvar upravo pritisak PR agencija na medije s priopćenjima za javnost. Pri tomu se gotovo uopće ne vodi računa o karakteru medija, datumima izlaženja ili segmentu publike kojoj se pojedini medij obraća. Gavranović smatra kako se “jednostavno, vijest pušta preko e-maila i onda dodatnim pritiskom na novinare ili urednike pokušava osvojiti medijski prostor.” Vlada mišljenje kako bi čvršća veza službi za odnose s javnošću i marketinških službi davala bolje rezultate i veće efekte. Cilj odnosa s javnošću trebao bi biti ostvariti i održavati stanje razumijevanja i povjerenja kod relevantne javnosti. Gavranović tvrdi da su u takvom pristupu tri elementa dominantna: povjerenje, poštenje i partnerstvo. Stoga su načelne postavke poslovne etike u PR poštenje prema tržištu i potrošaču, poštenje prema poslovnom partneru i poštenje prema vlastitim zaposlenicima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“PR je intelektualna usluga koja zavrjeđuje svu pozornost i dobro je da se ona u posljednje vrijeme u Hrvatskoj snažno razvija i dobiva sve više na značenju. Rekao bih da čak pripada u mali krug takvih usluga koje imaju najveću stopu rasta. No upravo stoga je vrijeme da se o odnosima s javnošću progovori kritički, sagleda njihova prava dimenzija i mjesto u ukupnom marketing-miksu i tržišnim komunikacijama”, rekao je novinar Ante Gavranović na tribini “Medijski četvrtak u 19” na kojoj je bio moderator okruglog stola pod nazivom “Etika u odnosima s javnošću”. Kroz Press Release pokušava se sustavno progurati “puzajuća propaganda” koja vrlo često može “zavesti” korisnika. Jedini smisao je, kažu stručnjaci, da se osigura što više publiciteta, i to besplatnog. Osim toga, smatra se da je najopasnija stvar upravo pritisak PR agencija na medije s priopćenjima za javnost. Pri tomu se gotovo uopće ne vodi računa o karakteru medija, datumima izlaženja ili segmentu publike kojoj se pojedini medij obraća. Gavranović smatra kako se “jednostavno, vijest pušta preko e-maila i onda dodatnim pritiskom na novinare ili urednike pokušava osvojiti medijski prostor.” Vlada mišljenje kako bi čvršća veza službi za odnose s javnošću i marketinških službi davala bolje rezultate i veće efekte. Cilj odnosa s javnošću trebao bi biti ostvariti i održavati stanje razumijevanja i povjerenja kod relevantne javnosti. Gavranović tvrdi da su u takvom pristupu tri elementa dominantna: povjerenje, poštenje i partnerstvo. Stoga su načelne postavke poslovne etike u PR poštenje prema tržištu i potrošaču, poštenje prema poslovnom partneru i poštenje prema vlastitim zaposlenicima.

Autor: Biserka Ranogajec
18. prosinac 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close